HOLDTRÆNING

​OBS: For hold under Corona

Vi tilbyder nu udendørshold i alle 3 centre. Se holdplanen nedenfor. For at kunne give jer muligheden for at træne, er der dog et par retningslinjer, som vi skal følge: 

  • ​​Det er IKKE muligt at komme indenfor. Det vil sige - ingen toiletbesøg, omklædning eller opfyldning af vandflasker. HUSK derfor at fylde vandflasken og være omklædt hjemmefra og hav din egen måtte/liggeunderlag med.
  • Vi tager forbehold for vejret, og du kan risikere at holdet bliver aflyst med relativ kort varsel (du vil modtage en sms og mail ved aflysning).
  • Bemærk, at holdplanen kan varierer, så hold dig opdateret på onlinebooking eller her.
  • Vi kan max være 4 deltagere på holdene. Husk stadig at holde afstand og tag hensyn til hinanden.

I onlinebookingen kan du se yderligere beskrivelse af holdene - altså om du selv skal have cykel med og lign. til de forskellige hold. ​Log ind og book plads på holdene HER.

Online hold er oppe at køre! Læs mere om hvordan du gør, under holdplanerne. 

​Holdplan

​Jægerspris og Online

Mandag​

# 10:00 - 11:00​

Zumba med Jeannette​

# 11:15 - 12:15​

Stræk & Mobilitet med Jeanette 

Tirsdag​

# 10:00 - 11:00​

Yoga med Christina R.​

17:00 - 18:00​

Gå/Løb​ med Anders

# 17:00 - 18:00​

Zumba med Eliza​

# 18:15 - 19:15​

Strong med Anja​

Onsdag​

# 17:00 - 18:00​

Zumba med Jeanette​

# 18:15 - 19:15​

Stræk & Mobilitet med Jeanette​

Torsdag

# 17:00 - 18:00​

Zumba med Eliza​

# 18:15 - 19:15​

​Strong med Anja

Lørdag​

09:00 - 10:00​

​Cykelhold med Anders

# 10:00 - 11:00​

Zumba med Anja​ 

# 11:15 - 11:45​

Strong 30 med Anja​

Søndag​

# 10:00 - 11:00

Yoga med Christina​ S.

# er onlinehold. Læs mere nedenfor.

​Skibby

Mandag​

15:00 - 16:00​

Zumba med Anja​

16:30 - 17:30​

​Gå/Løb  med Anne

​Onsdag

10:00 - 11:00​

Zumba med Anja​

​Fredag

​10:00 - 11:00

​Zumba med Anja

​15.00 - 16:00

​Zumba med Joanna

​Søndag

10:00 - 11:00​

​Zumba med Joanna

​Ølstykke

Tirsdag​

16:00 - 17:00​

​Outdoor Fitness med Anette

Fredag​

15:00 - 16:00​

​Løb med Anette

​Lørdag

09:00 - 10:00​

Løbe Hit med Lone​

10:00 - 11:00​

Outdoor Powerfit med Kit​

Onlinehold​

Så er onlineholdene oppe at køre! Vil du have pulsen op, hjemme i stuen, hvor der er trygt og sikkert? Så hop med på en af vores onlinehold og hold træningen ved lige.

Vi har gjort det så nemt for dig som muligt - og i forskellige tidsrum, så det passer alle.

​Sådan gør du:

Selvom det er online, skal du ind og tilmelde dig på SportSolution - log ind HER. For at booke onlinehold, skal du vælge Jægerspris som center. Her kan du se alle onlinehold. Så booker du, som du plejer at gøre. Her kan du også se beskrivelse af holdet - om du skal bruge nogle redskaber mm. 

Ca. 2 timer før, vil vi linke til holdet på vores Facebookside for Jægerspris i et opslag. Så sørg for at du kan komme der ind.

Vi bruger Zoom til vores onlinehold - så sørg for at din computer eller mobil er sat op til at kunne bruge Zoom. På smartphone og tablet, skal man installere zoom app’en. På pc kan man vælge enten at bruge websiden eller installere app’en. Linket vi offentliggøre, bruger du til at komme

ind på onlineholdet, hvor vi træner. 

HUSK at "møde op" 10 minutter før holdstart (ligesom vi plejer), for når træningen først er startet, er det ikke muligt at hoppe ind på linket.

Det er vigtigt, at du får tilmeldt dig på SportSolution, så vi kan se, hvor mange der deltagere - og for få deltagere medfører aflysning. Udover det, er det ikke muligt at være med på onlineholdene, hvis du har sat dit medlemskab i bero. Det skal være fair for alle, og derfor vil der ved holdstart blive kontrolleret, hvem der er deltagende. Alm. regler og vilkår for deltagelse på hold er gældende. 

Rigtig god og tryg træning!

Er du i tvivl om hvilke hold der er noget for dig?

​​I alle tre centre, har vi holdsale til både bike og til hold der skal bruge masser af gulvplads. Derfor finder du alt fra yoga til bike-hold hos os. Vi gør en dyd af, at have instruktører der elsker deres fag, at lære fra sig og skabe en fed stemning i salen. Vil du vide mere om hvilke hold du kan finde hos os? 

​Så læs her, hvad holdene består af og hvad du kan forvente af dem: 

ASTANGA YOGA​​

Astanga Yoga kan dyrkes af alle uanset alder og køn og det er ligegyldigt, hvor smidig du er. I Astanga yoga kan stillingerne blot tilpasses den enkelte, så den enkelte arbejder på sit eget niveau.

​Det dynamiske samme flow hver gang synkroniserer åndedræt og bevægelser og giver øget fleksibilitet, styrke, udholdenhed, balance, åndedrætskontrol og afspænding. En bevægelig meditation

MINDFULL YOGA​

Mindfull Yoga er for dig der gerne vil prøve yoga og gå på opdagelse i hvordan yoga kan være med til at styrke krop og sjæl.

​​Timen vil foregå i et roligt tempo, hvor alle kan være med. Mindful Yoga er både for dig der er helt ny til yoga såvel som mere erfaren.

​Vi vil have fokus på traditionelle yoga stillinger inspireret fra den klassiske Hatha yoga.
​Kom og vær med og oplev en skøn formiddag med Mindful Yoga.

YIN YOGA​

Yin Yogaer en stille, meditativ yoga, hvor hver stilling typisk holdes i 3-5 minutter. Med yin yoga har du mulighed for at frigøre dybe spændinger i den fysiske krop, samt frigøre blokeret energi, både følelsesmæssigt og mentalt. Vi arbejder med bindevæv og meridianbanerne.

ZUMBA​​

Zumba er et super fedt dansefitness program med god musik og fed energi. Zumba indeholder rytmer fra mange forskellige stilarter som salsa, samba, reggaeton, merengue, hip hop, funk og mange andre. Zumba er sjovt, en type træning som man bliver ved med at have lyst til, og ALLE kan være med. Zumba er effektivt og fyldt med energi og høj cardio træning. Koreografierne er lette at følge, og uanset alder eller fysik kan man være med. Man behøver ikke være en god danser for at deltage, det gælder bare om at have det sjovt.

​​BIKE

Bike er for dig, der tænder på power og høj puls. Der cykles både stående, siddende, stejlt op ad bakke, i eksplosiv acceleration, i tungt og let tråd og meget mere. Alt imens musikken banker dit humør helt op. Træningen stiller ikke de store krav til koordination, og du kan helt selv bestemme, hvor hårdt det skal være. Derfor er det en motionsform, der passer dig uanset alder, baggrund og kondition.

-BIKE er mere end almindeligt godt for dit kredsløb; du får simpelthen ilt pumpet rundt i kroppen. Det giver dig større lungefunktion og styrker dit hjerte

TRX/PILATES

På denne time træner du styrke, fleksibilitet, mobilitet og balance i alle øvelser. Det er funktionel træning – hvor du oplever stor overførbarhed til dagligdags bevægelser.

TRX: Belastningen tilpasser du selv udelukkende din egen kropsvægt. Når du træner TRX har du altid en stor involvering af core muskulatur. Sidst, men ikke mindst - du udfordres i høj grad på din stabilitet, når du træner med kun et ophængspunkt.

STONG​

Strong er HITT træning, høj intensitets tempo træning, delt op i 4 blokke, der er designet til at flytte dine grænser og presse deltagerne til deres maksimum. Til alle øvelser er der mulighed for at benytte alternativer således at den enkelte kan presse sig selv og tage hensyn til fitnessniveau. De samme øvelser vil gå igen i min. 3 måneder. Øvelserne er mere traditionelle fitness øvelser som burpees, lunges, skaters, squats… planke m.m og andre lignende atletiske træningsøvelser. Musikken er en vigtig del af al træning og i Strong der stor fokus på dette. Øvelserne bliver designet til at skabe specifikke resultater for deltagerne, som f.eks. en mere tonet krop samt stærkere muskler, og derefter bliver musikken designet til at matche øvelserne. Resultatet er et perfekt synkroniseret workout der motiverer dig og hjælper dig med at opnå bedre og hurtigere resultater.

​​STYRKE-MIX

Styrke-mix er holdbaseret styrketræning af hele kroppen. Vi træner med lav vægt og mange gentagelser, for at gøre musklerne udholdende. Vi benytter vægtstang og vægtskiver, og du vælger selv den vægt, du træner med. Alle kan være med, også selvom man ikke har erfaring med styrketræning. Holdet er for dig, som ønsker: - En stærk og markeret krop - En øget forbrænding

CIRKELTRÆNING​

En time hvor du træner både kondition, smidighed og styrke og vi får typisk arbejdet med alle de store muskelgrupper. Træningen kan dog også tage udgangspunkt i bestemte muskelgrupper og kan inkludere stepbænk, vægtstang, kettlebell m.v. Cirkeltræning er en varieret form for træning og kan være et tiltrængt afbræk fra monotome træningspas - da øvelserne skifter hele tiden. Du når aldrig at blive træt af en øvelse, førend du skal videre til næste. Du kan træne med uanset hvilket niveau du er på - og der er garanti for sved på panden i en uhøjtidelig stemning.

CROSSDANCE​

Crossdance er et Dance fitness koncept, baseret på moduler med dance, bodytoning, cardio og balance. Målet er at inspirere dans i en modulopbygget time, som giver sved på panden og smil på læben. Forvent ikke, at du kan det hele efter 1. time. Nyt tager tid og det gør dance også. Det handler ikke om hvordan vi danser, men om den følelse man har indeni når man danser. I skal kunne glemme hverdagens stress og jag - det her er JERES time

POWERFIT​

PowerFit er styrketræning i holdsalen. Efter en opvarmning, kommer du til at arbejde med tung vægt og få gentagelser, som du kender fra den klassiske styrketræning. Vores instruktører tilrettelægger timen, så du får trænet alle de store muskelgrupper og får det maksimale udbytte af din træning. På en PowerFit time opbygger du styrke og bliver stærkere. Teknikken til alle øvelserne vil blive forklaret grundigt og instruktøren vil undervejs i timen hjælpe dig med at rette din teknik. I PowerFit er de primære redskaber vægtstænger med skiver og håndvægte. Du justerer selv hvor tung din vægtstang skal være og du kan derfor tilpasse niveauet så det passer til lige netop dig. Timen er for dig som ønsker at styrketræne, men samtidig holder at træning i holdsalen og gerne vil motiveres af vores dygtige instruktører.

TABATA​

Høj intensitet, korte intervaller og masser af power. Timen er bygget op af flere korte runder med varierede øvelser, som både kan være målrettet hele kroppen eller med fokus på specifikke muskelgrupper. Der vil være et mix af redskaber og egen kropsvægt. Instruktøren guider igennem hele timen - alle kan være med.

En sveddryppende og energifyldt time, hvor hele kroppen kommer i spil og pulsen når max.

​Kom i gang med at træne

​Book plads på holdene HER
Eller hent app'en til Sport Solution Booking
Til Apple: ​Sport Solution Booking
​Til Android: Sport Solution Booking

​Hvis du ikke allerede er medlem, så bliv det nu.
​Se vores priser og medlemskaber HER

​OBS: For indmelding skal der mødes op i receptionens bemandingstid.

Kontakt

​✩✩✩✩✩

Vurderet 4,7 ud af 5 stjerner

Baseret på over 62 anmeldelser på Facebook

Har du brug for hjælp?​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

PURPLE FITNESS ApS
Rådhus Allé 10
3650 Ølstykke

Tlf.: 42 90 91 81 

PURPLE FITNESS ApS
Hovedgaden 60

3630 Jægerspris

Tlf.: 42 90 91 81


PURPLE FITNESS ApS

Røgerupvej 4

4050 Skibby

Tlf.: 42 90 91 81