Spørgsmål og svar​

Her finder du de mest stillede spørgsmål.​

Opdatering af kortoplysninger:​

Hvordan opdatere jeg mine betalingsoplysninger?​

Det gør du ved enten at logge ind her, eller via appen Sport Solution Booking

Til Apple: ​Sport Solution Booking

​Til Android: Sport Solution Booking

Når du har logget ind, kan du under fanen ‘profil’ registrere et nyt betalingskort.

​Du kan også kontakte os, og dermed få tilsendt et link til opdatering af betalingskort.

​Indmelding og udmelding:

Hvordan melder jeg mig ind?​

Du melder dig ind ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden. Husk at medbringe sygesikringskort, betalingskort og nem-id.

Hvordan melder jeg mig ind, når jeg er under 18 år?​

Du melder dig ind ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden. Når du er under 18 år, skal du have en forældre/værge med, da det er dem der skal underskrive kontrakten. Husk at medbringe sygesikringskort, betalingskort og nem-id.

Hvor gammel skal jeg være for, at træne i Purple Fitness?​

Er du under 13 år skal du følges med en betalende mor eller far (ikke større søskende eller andre familiemedlemmer). Du må først træne alene, når du er fyldt 13 år.​

Hvordan udmelder jeg mig?​

​Du melder dig ud ved personligt, at møde op i bemandingstiden i et af vores centre. Du kan finde bemandingstiderne her.

Hvornår kan jeg senest udmelde mig?​

Opsigelsesfrist er senest den 4. sidste bankdag i måneden. Vi har ingen binding, hvis du bare melder dig ud inden 4. sidste bankdag.

Medlemskab:​

Hvordan ændre jeg mit medlemskab? (opgradering og nedgradering)​

Det gør du ved personligt fremmøde i et af vores centre i bemandingstiden, da vi skal oprette et nyt medlemskab, og dermed også underskrive en ny kontrakt.

Hvordan optanker jeg mit klippekort?​

​Det gør du ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden, da der skal oprettes et nyt klippekort, og dermed også underskrives en ny kontrakt.​

Har vi allerede dine kortoplysninger, er du velkommen til at sende os en mail i stedet.

Hvordan sætter jeg mit medlemskab i bero, og med virkning fra hvornår

​Det er muligt at sætte et medlemskab i bero i mindst 1 måned og max 3 måneder. Dette søges via kontakt@purplefitness.dk og godkendes af Purple Fitness i form af en bekræftelse på mail. Dette skal oplyses minimum 1. måned før den ønskede berosættelse. Har man ikke en bekræftigelse, er man ikke i bero. Medlemskabet starter automatisk op efter beroets udløb. Ved tilfælde af akut sygdom kan berosættelsen ikke foretages med tilbagevirkende kraft. Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero koster dette 100 kr. i gebyr som vi trækker via din månedlige betaling.​​

App/Sport Solution:​

​Hvordan logger jeg ind på Sport Solution/booking app?

Log ind HER

Eller hent app'en til Sport Solution Booking
Til Apple: ​Sport Solution Booking
​Til Android: Sport Solution Booking

Du logger ind på både Sport Solution og booking app ved, at bruge dit brugernavn som er dit medlems nr., og din adgangskode.

Jeg mangler mit log ind/glemt min adgangskode​

Mangler du dit log ind eller adgangskode, kan du kontakte os via formularen, på mail eller ringe i bemandingstiden. Så kan vi hjælpe med, at nulstille din adgangskode og oplyse dig om dit medlems nr. Dit medlems nr. finder du også i din kontrakt.​ Har du ikke ændret din adgangskode, er den de første 4-cifre i dit cpr.nr

Hold:​

Hvordan tilmelder jeg mig på hold?​

​Du tilmelder dig et hold i booking app’en, eller ved at logge ind på Sport Solution via hjemmesiden.

Hvordan afmelder jeg et hold?​

Har du brug for at melde afbud til et hold, skal det ske senest 2 timer før holdstart. Er der tale om et morgenhold, skal afbud ske senest kl. 20 aften før holdstart. Husk også at slette dig fra evt. venteliste inden for samme tidsfrister, såfremt du ikke længere ønsker at deltage på holdet.

Hvornår skal jeg senest fremmøde et hold?​

​Fremmøde til holdtræning skal ske senest 10 minutter før timens start. Fremmøde sker ved indtjek i dørsystemet.

Hvor ser jeg holdplanen?​

​Den finder du under hold. Du kan også gå ind under de enkelte afdelinger (Ølstykke, Jægerspris og Skibby) og finde den gældende holdplan.

Hvornår får jeg bøde for manglende fremmøde?​

Det gør du hvis glemmer at melde afbud, eller afbud sker under 2 timer før holdstart.

Hvorfor får jeg bøde, når jeg var med på holdet?​

​Det gør du hvis du har fremmødt dig til holdet for sent, eller helt har glemt at fremmøde dig.

Centeret:​

Hvad er centerets åbningstider?​

Purple Fitness har åbent alle 365 dage om året fra kl. 5:00 til kl. 23:00. Dog kan man senest komme ind i centeret kl. 22:30. Man skal have forladt Purple Fitness senest kl. 23:00, overholdes dette ikke kan Purple Fitness efter en advarsel opsige et medlem.

Hvad er centerets telefontider/bemandingstider?​

Telefontiden er den samme som bemandingstiden i det pågældende center. Du kan se tiderne for hver afdeling under bemandingstider.

Hvad er regler for beklædning i centeret?​

​Under træning skal der altid anvendes tøj og sko der er beregnet til indendørs træning.

Er der børnerum i centrene?​

​Ja, der er børnerum i alle tre afdelinger.

Kontakt

​✩✩✩✩✩

Vurderet 4,7 ud af 5 stjerner

Baseret på over 62 anmeldelser på Facebook

Har du brug for hjælp?​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

PURPLE FITNESS ApS
Rådhus Allé 10
3650 Ølstykke

Tlf.: 42 90 91 81 

PURPLE FITNESS ApS
Hovedgaden 60

3630 Jægerspris

Tlf.: 42 90 91 81


PURPLE FITNESS ApS

Røgerupvej 4

4050 Skibby

Tlf.: 42 90 91 81