Spørgsmål og svar

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du ofte stillede spørgsmål og svar. 

Ind og udmeldelse

Du melder dig ind ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden. Husk at medbringe sygesikringskort, betalingskort og nem-id.

Du melder dig ind ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden. Når du er under 18 år, skal du have en forældre/værge med, da det er dem der skal underskrive kontrakten. Husk at medbringe sygesikringskort, betalingskort og nem-id.

Er du under 13 år skal du følges med en betalende forældre/værge (ikke større søskende eller andre familiemedlemmer). Du må først træne alene, når du er fyldt 13 år.​

Du melder dig ud ved personligt, at møde op i bemandingstiden i et af vores centre. 

Opsigelsesfrist er senest den 4. sidste bankdag i måneden, for udmeldelse til nærmeste månedsskifte. Hvis ikke du når at melde dig ud inden den 4. sidste bankdag i måneden, løber dit medlemskab til og med næste måned. 

Medlemskab

Det gør du ved personligt fremmøde i et af vores centre i bemandingstiden, da vi skal oprette et nyt medlemskab, og dermed også underskrive en ny kontrakt.

​Det gør du ved at møde personligt op i et af vores centre i bemandingstiden, da der skal oprettes et nyt klippekort, og dermed også underskrives en ny kontrakt.​

Har vi allerede dine kortoplysninger, er du velkommen til at sende os en mail i stedet.

Det er muligt at sætte et medlemskab i bero i mindst 1 måned og max 3 måneder. Dette gøres ved at skrive til kontakt@purplefitness.dk og skrive hvor længe og fra hvornår du ønsker bero. Bero skal søges senest 1 måned før bero periodens start. 

Bero perioden skal godkendes af Purple Fitness ved skriftlig bekræftelse på mail. Har du ikke modtaget en bekræftelse, er du ikke sat i bero. Medlemskabet starter automatisk op efter beroets udløb. Derfor skal du selv være opmærksom på, at få din bero periode forlænget. 

Berosættelse kan ikke laves med tilbagevirkende kraft.

Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero koster dette 100 kr. i gebyr som vi trækker via din månedlige betaling.

Mister du din chip, skal du have lavet en ny, da du ellers ikke kan komme ind i centeret. Der er desværre forbundet et gebyr ved at få udleveret en ny. Første gang koster det 50,- anden (og flere) gange koster det 100,-.

Hold

​Du tilmelder dig et hold i Sport Spolution Booking app, eller ved at logge ind på Sport Solution. Du skal bruge dit medlemsnummer og kode til at logge ind. 

Find guide og links til hentning af app nederst på siden. 

Du afmelder dig fra et hold, på samme måde som du booker det. Det gør du i booking app’en Sport Solution Booking, eller ved at logge ind på Sport Solutions hjemmeside. 

Har du brug for at melde afbud til et hold, skal det ske senest 2 timer før holdstart. Er der tale om et morgenhold, skal afbud ske senest kl. 21 aften før holdstart.

Samme tidsfrister gælder ved ventelister til hold. Så HUSK at fjerne dig fra ventelister, hvis du ikke længere kan/vil deltage i holdet.

Fremmøde til holdtræning skal ske senest 10 minutter før timens start. Fremmøde sker ved indtjek i dørsystemet.

​Du finder altid den aktuelle holdplan for alle centre på siden hold

Du kan altid finde et skilt med den aktuelle holdplan hængende i centrene. 

Det gør du hvis glemmer at melde afbud, chippe dig ind i dørsystemet, udebliver fra holdet eller afbud sker senere end 2 timer før holdstart.

Bøde bliver opkrævet sammen med dit kontingentbetaling. 

Det gør du hvis du har fremmødt dig til holdet for sent eller helt har glemt at fremmøde dig (altså glemt at køre chippen i gennem døren, da du ankom).

Hvis du har fået en bøde der har været uberettiget, skriv til os på kontakt@purplefitness.dk.

Du fremmødes når du er tilmeldt til hold og køre din chip i gennem døren ved indgangen 30-10 minutter før holdstart. 

Hvis du er i tvivl om du er blevet fremmødt korrekt, kan du få holdinstruktøren til at tjekke om du er fremmødt. 

Centeret

Purple Fitness har åbent alle 365 dage om året fra kl. 5:00 til kl. 23:00. Dog kan man senest komme ind i centeret kl. 22:30. Man skal have forladt Purple Fitness senest kl. 23:00.

Telefontiden er den samme som bemandingstiden i det pågældende center du ønsker at kontakte. Du kan se tiderne for hver afdeling under bemandingstider.

Under træning skal der altid anvendes tøj og sko der er beregnet til indendørs træning. Her bruger vi indendørs sko. 

Provokerende, racistiske og stødende statements på tøj accepteres ikke hos Purple Fitness. 

​Ja, der er børnerum i alle tre afdelinger.

Opdatering af kortoplysninger

Er dit kort udløbet, blevet spærret eller noget andet der gør, at du skal ændre dine betalingsoplysninger.

Hvis vi allerede har forsøgt at hæve penge på dit kort, men ikke har kunne på grund af ovenstående, så burde du allerede have fået en mail og SMS med et link, til ændring af dine betalingsoplysninger. 

Hvis ikke, så skal du logge ind på Sport Solution (som er det vi bruger til at administrere betalinger m.m.).

Du kan logge ind på vores hjemmeside eller bruge deres app Sport Solution Booking. 

Hent app'en eller log ind

Du skal logge ind eller bruge app’en for at opdatere og ændre dine betalingsoplysninger. 

Du skal også bruge app’en eller logge ind for at til- og afmelde hold, hvis du har medlemskab med hold. 

Når du er logget ind, skal du ind under fanen “Profil”. 

Det er her du indtaster dine nye kort oplysninger. 

Hvis ikke noget af ovenstående virker – så kontakt os, så sender vi dig et link du kan følge og komme direkte ind til opdatering af betalingsoplysningerne.